הצהרת נגישות
מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
- התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ־200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה: דורין ליסטנברג
טלפון: 074-7668200
מייל: [email protected]
כתובת למשלוח דואר: שדרות שאול המלך 35, תל אביב
פרסום הסדרי נגישות בחברה
ICR מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.
משרד ראשי – שד' שאול המלך 35 תל אביב
- קיימות חניות נכים הממוקמות בחניון המבנה צמוד למעליות.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרד ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
- קיימים שירותי נכים.
- מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
משרד מכירות "מנרב ים" בן גוריון 50 בת ים
- המשרד ממוקם סמוך לאתר הפרויקט.
- חניות נכים – יש חניון ציבורי עירוני מול משרד המכירות.
- כניסה נגישה – משרד המכירות נמצא במפלס של המדרכה.
- קיימים שלטי זיהוי.
- מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרד ועד לקבלת השירות
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך: 05.08.2024